۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۵۹۹۴۵۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نظارت بر قیمت‌های نوروزی افزایش یابد | لزوم پرداخت حقوق معوقه کارگران

نظارت بر قیمت‌های نوروزی افزایش یابد | لزوم پرداخت حقوق معوقه کارگران
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نظارت بر قیمت‌‌ها به ویژه در آستانه عید نوروز اهمیت دارد و باید این نظارت‌ها انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در نشست با جمعی از مسؤولان متولی نظارت و تامین کالاهای اساسی مردم اظهار داشت: بسیاری از کارگران دارای حقوق معوقه هستند و متاسفانه برخی از کارخانه‌های مشکلی در تولید و ذخیره ندارند اما به دلایل خاص از مظلومیت کارگران سوءاستفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه باید حقوق کارگران پرداخت شود، گفت: برخی از کارخانه‌ها دچار مشکل هستند و بر این اساس حقوق معوقه کارگر وجود دارد که باید چاره اندیشی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: نظارت بر قیمت‌‌ها به ویژه در آستانه عید نوروز اهمیت دارد چرا که برخی‌ها در بازار از افرادی سوءاستفاده می‌کنند و باید این نظارت‌ها باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: باید مسؤولان شرایط را به گونه‌ای مدیریت کنند که مردم به آن‌ها اعتماد داشته باشند و با اعتماد به حرف آن‌ها همکاری کند.

وی ادامه داد: قیمت گوشت در هفته‌های اخیر افزایش داشته بنابراین باید اقداماتی در راستای کاهش قیمت گوشت اندیشیده شود و مردم دچار مشکل نشوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آن‌هایی که در کشور مسؤولیتی دارند و می‌گویند به خودکفایی گندم رسیدیم و قیمت مشخص شده‌ای دارد، بگویند چرا همچنان شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم؟

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه نمایشگاه‌های بهاره متناسب با نیاز کالاهای ضروری مردم باشد، اظهار کرد: هر ساله در خصوص نمایشگاه‌های بهاره در استان اعتراضات و نگرانی‌هایی وجود دارد که امیدواریم این موضوع بررسی شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات